Bestilling af BARF til afhentning og levering

HundensgaardButik leverer bestilte varer i Silkeborg og omegn følgende dage:

Tirsdag den 18. december 2018 (mellem kl. 13 – 15)
Mandag den 7. januar 2019 (mellem kl. 13 – 15)
Mandag den 21. januar 2019 (mellem kl. 13 – 15)

Fra og med februar 2018 leveres bestilte varer
første mandag i hver måned mellem kl.  13 – 15

Varer leveres indenfor en radius af 35 km fra Hundensgaard for 50,- kr.

Levering fortrinsvis i området Silkeborg, Fårvang, Låsby, Galten, Sejs, Svejbæk.
Forhør nærmere, hvis du bor udenfor dette område.

  • Bestil BARF, tørfoder, godbidder, kosttilskud, udstyr mv. på bestillingsseddel herunder.
  • Send din bestilling til dmn@hundensgaard.dk senest kl. 12 på leveringsdagen.
  • Maden leveres i flamingokasser – depositum er 50,- kr. pr. kasse.
  • Husk at påføre på bestillingssedlen 1 kasse for hver 10 kg hundemad du bestiller.
  • Husk at påføre kontonummer til tilbagebetaling af depositum for kasser du stiller til returnering.
  • Faktura leveres med maden – betal med mobilpay eller kontant ved levering.
  • Er du ikke hjemme ved levering betales med mobilpay eller overførsel til kontonummer 6110 – 0011 2482 09 (Sparekassen Kronjylland) eller til mobilpay nr. 20 46 85 82 indenfor 5 hverdage.
  • Husk at påføre på bestillingssedlen, hvor maden må stilles!

Herunder kan du downloade en bestillingsseddel, hvorpå du kan bestille din hunds livretter.

Du kan også  selv hente dine bestilte varer i HundensgaardButik – enten i åbningstiden eller efter aftale. Husk at påføre dette på bestillingssedlen.

Vi anbefaler, at du kommer ind i HundensgaardButik i Voldby og får råd og vejledning om din hunds fodring, de første par gange du handler BARF.